2013. március 25., hétfő

Akadályok

Azok a kib*szott akadályok. 
Úgy utálom őket.
S már elegem is van belőlük. 
Nem gyűrtem még le eleget???
Jó, ez hülye kérdés volt. Mindig lesznek akadályok amiket le kell küzdenünk...
De mindegy, pozitívan kell hozzáállni a dolgokhoz. 
Próbálok arra gondolni, hogy az élet valami nagy dolgot tartogat a számomra s ezért tesz próbára. Ezért nem hagy nyugodni és ezért állít újabb, meg nem oldott feladatok elé. 
Próbál így felkészíteni majd a jövőre ami nem lesz egyszerű, de helyt kell majd állnom és meg kell majd küzdenem a sikerért amiből végül majd egy kerek, egész és boldog élet sarjad.
Majd egyszer.
Addig viszont maradnak ezek a kib*szott akadályok...
Hánynom kell. 

"Nézd ez az én harcom,
És csak nekem ég az arcom.
A remény bennem,
Csak addig él,
Ameddig én életben tartom.
Még bírja a testem,
Nem kell pánikba esnem.
Vannak még csodák,
Csak mondd,
Hogy merre keressem."





13 megjegyzés:

  1. ezt most akár én is írhattam volna, így, szó szerint..
    (szar a freeblog, megint, de én azért gyártom a bejegyzéseket szorgalmasan, ha sikerül is elmenteni őket, majd visszaolvashatod, milyen "csodás" már megint az életem..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is azt tudom mondani, hogy kíváncsian várom a bejegyzéseket és egyben sajnálom is. De majd csak jobbra fordul a dolog! :)
      Másodszor meg válts! A freeblog sz*r és úgy néz ki sosem lesz jobb, úgyhogy gyere át ide, mert ez meg jó! ^^

      Törlés
    2. http://soongbird.blogspot.hu/

      na tessék, itt vagyok.. :)
      még kicsit szét van esve a dolog, javítgatni kell, de legalább már nem kell nélkülem bírnod.. :P

      Törlés
    3. Jupppiiiiiii!!!!! ^^
      Lassan megyek, s lelkesen olvaslak!!! :)

      Törlés
  2. és mikor azt hitted, már rég legyőztél egy akadályt, ő sokkal csodásabban, full vigyorral az arcán odaköszön, hogy "helló, ne örülj ennyire, még mindig itt vagyok, attól hogy egy ideig nem láttál" ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg így van! :D
      Ez a tipikus, mész felfele a dombon, látod a tetejét, igen, már csak pár méter.
      Felérsz és...
      Óóóó b*ssza meg, egy újabb domb! :S

      Törlés
    2. Amit az előttem szóló hölgyemény megfogalmazott--->"helló, ne örülj ennyire, még mindig itt vagyok, attól hogy egy ideig nem láttál" nekem ilyen érzetem van a töri tanártól, mint a mosolygó hóhér, mikor bejön órára.
      Tényleg mindig lesznek akadályok, de le kell őket győzni...
      A zenét pedig imádom ^^

      Törlés
    3. Bizony, ez így van ahogy mondod!
      Az Alvinéknak meg vannak jó számaik! ^^

      Törlés
  3. Gyűjtsük össze az akadályokat és kukába velük... nem lehetne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem úgy megy az hölgyem...
      Ha így menne akkor így tennék!

      Törlés
  4. az egész egy rohadt mókuskerék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony bezony ez így van, de az élet már csak ilyen. De azért egyszer csak megáll a mókuskerék, én hiszem! ^^

      Törlés
    2. legyen igazad!

      Törlés