2013. március 11., hétfő

Miket talál...

az ember a youtube-on! :-o


21 megjegyzés:

  1. Azt hittem, hogy a Boci, boci tarka lesz :D :P

    VálaszTörlés
  2. jejzus.... 00:44-től úgy szól, mint egy leejtett (s ezáltal elhangolódott) citera. :)
    Elfújom én neked az eredetit furulyán, nem nagy dolog - cca. 10 perc alatt az is meg tudja tanulni, aki még sosem fújt csak levest

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ugyan már Uram!
      Elhiszem én, hogy az Ön zenei tudása veri az átlag emberekét sőt sok zenész tudását is. Ezt el is ismerem. De ez csak fun! Ez csak szórakozás. Most, hogy ha valaki a magyar népmesék főcímdalát gitározza le akkor valószínű nem azt kell figyelni, hogy hűű de virtuóz és hűűű de szépen szól az egész. Nem beszélve arról, hogy hangolás ide vagy oda, nem ilyen gitárt szoktam látni a nagy rock zenészek nyakában vagyis, valszeg nem egy 300 ezres darabot szólaltatnak meg. :)
      Aztán kétségtelen, hogy nem egy bonyolult valami, de ha bonyolult valamit akarnák kirakni akkor valószínűleg nem egy no name figura "gitározgatását" raknám ki, nem de???
      Úgyhogy Uram, nem kell mindig komolykodni! Csak annak örülni ami épp van. Vagyis, hogy ez a magyar népmesék főcímdala torzítva, gitáron. Ennyi, se több se kevesebb. :)

      Törlés
    2. Rendben van, megértettem. Annyit azonban hozzáteszek, hogy ha már csinálok valamit, próbáljam meg a lehető legjobban. Viccelni csak nagyon komoly tudás birtokában lehet. Szerintem. XD
      Csatabárd elásva!
      Eszembe jutott még valami - a hangolás nem minőségi hangszer (értsd:drága) esetén működik csak. Torzítás ide, torzítás oda.

      Törlés
    3. "Viccelni csak nagyon komoly tudás birtokában lehet."
      Nem tudok vele egyet érteni de mindegy, mások vagyunk.
      A hangolás mondjuk igaz, egy 15 ezres gitár is tud szépen szólni ha be van jól hangolva.

      Törlés
    4. Részemről ilyesmire gondoltam "vicc" kategóriában:

      https://www.youtube.com/watch?v=S-ONQCq01Z4

      Törlés
    5. Mondom, hogy mások vagyunk...

      Törlés
  3. Te is le tudod ezt gitározni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondtad anno, hogy tudsz gitározni.
      Ezért merészeltem ezt gondolni.
      Egyébként amikor olvastam, hogy Egy liberális diktátor gondolatai, akkor félreolvastam és az lett belőle, hogy Egy liberális vibrátor gondolatai.
      Bocsi. :P

      Törlés
    2. Tényleg állítottam ilyet, bár inkább fogalmazzunk úgy, hogy lelkes amatőr vagyok! ^^
      Viszont, egy szóval nem állítottam, hogy én lennék a videóban! :-o Szóval ezért nem értettem a kommented.

      És nem vagyok vibrátoooor! >.<
      Diktátor vagyok, Te perverz állat! :P :D

      Törlés
    3. Ha most lenne lájk gomb, nyomnék erre a kommentre egyet xD

      Törlés
    4. Látom jól szórakoznak a lányok! :P :D

      Törlés
  4. jópárszor replayeztem, mert azt próbáltam megfejteni, hogy UGYE csak a rossz fényviszonyok miatt tűnik úgy, mintha bajuszod lenne?:DD (mert én mindig a lényegre koncentrálok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Te mindig megragadod a lényeget! :D
      Amúgy akkor inkább borostám volt mint bajuszom. Bár mondjuk az is nő a borostával...És most is van borostám. :-o :D No mindegy.
      De amúgy sosem lennék bajszos, nem szeretem, csak a borostát! ^^

      Törlés