2013. október 15., kedd

1 éve

1 éve már, hogy újra szétszórom "szemetem" az internet széles világába.
Bizony, 1 éve! 
Mit mondjak???
Mikor indult ezzel a bejegyzéssel nem gondoltam volna, hogy ide jutok. 
Már mint nem arra gondolok, hogy ilyen mélységekbe zuhanok és ilyen nívótlan bejegyzésekkel fogom "szórakoztatni" a nagyérdeműt. 
Nem, nem erre gondolok, ez magától érthetődő ha Lamaziusról beszélünk. :D 
Én arra gondolok, hogy sokszor magam is elcsodálkozom a "népszerűségemen". 
Mert nem vagyok egy Lexana sem egy Seholsincslány. (Ide még nagyon soook nevet felsorolhatnék.)
Viszont még is valahogy sikerült 30 követőt összegyűjteni, 20165 kattintást elérni és mellé a 121 bejegyzés alatt 1367 kommentet kicsikarni. 
Sikerült 5 kedvenc blog díjat megkapni és mellé sok kedves jellemzést olvasni. 
Ami számomra nagy dolog, és büszke is vagyok rá! ^^ 
Voltak és vannak hullámvölgyek, semmilyen bejegyzések és időnként csak zenék. 
Voltak az 1 év alatt viszont még számomra is tetszetős bejegyzések amikre azt mondom, hogy jól sikerültek. 
Ilyen volt pl. a Nap vicce, Világ vége, Tökéletes pár, Keresem a lányt, Kitaláltam! Spanyol leszek!, Élni tudni kell. Vagy az a két bejegyzés ahol vállalom, hogy szeretek gitározni. Nem tudok, csak szeretek. :D 
Úgy vegyek vele ezek a bejegyzések kellően visszaadják, hogy milyen emberpalánta is vagyok. 
Persze eme dolgok mellett még érdemes megjegyezni, hogy ebben az 1 évben találtam még jó pár kiváló blogot és megismertem azoknak az íróját. Vagy, hogy rájöttem ebben az 1 évben, hogy időnként elszabaduló fantáziámat nem csak a blog írásában kellene kamatoztatni. 
Nem volt rossz ez az egy év, ha nem is büszkén de azért viszonylag elégedetten tekintek vissza rá. 
Végül pedig ígértem valamit Seholsincslánynak, s ezt megtartván....
Jó szórakozást hozzá
Szép napot és köszönöm minden ide látogatónak, olvasómnak, no meg persze barátnak az eddigi kitartó érdeklődést az irományaim iránt! :) 

21 megjegyzés:

  1. Hol a kalap? A Billie Joe-s szerelés? És nem utolsó sorban mikor fogsz gitározás közben énekelni is hozzá?
    És fogadjunk, hogy megint kupi van a szobádban, mert a tesód szobájában vetted fel a művedet :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hordok mindig kalapot és a Billie Joe szerkó sem mindennapos. :P
      Most inkább a Harvard elit tanulója pulóveremet vettem fel. :D
      És amúgy meg honnan gondolod, hogy a tesóm szobájában vettem fel az egész művet???

      Törlés
    2. Jaaaa, no látod én ezt elfelejtettem, azt hittem, hogy valami különleges képességed van, hogy ezt tudtad. :D :D

      Törlés
  2. Jahj Lú attól, hogy felvetted ezt az intelligensnek tűnő pulcsit, te még nem vagy az, igaz tudod? :PP
    Apropó, gratulálok az egy évhez! Ha párkapcsolat lenne, már tuti lefeküdtetek volna, ha házasság lenne, már tuti elegetek lenne a másik családjából, ha gyerek lenne, már tudna járni, ha pedig egy konzerv májkrém lenne, még mindig nem járt volna le a szavatossága. Hát kívánom, hogy a blogodnak még vagy 2320321 évig ne járjon le :-D Viszont te járasd le magad benne néha nyugodtan, élvezzük! ;-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, hiába öltözök intelligensnek, attól kétségtelen, hogy nem leszek az.
      De én legalább még annak tudok öltözni egyesekkel ellentétben. :P Hisz nekik még ez sem megy. :P
      Köszi a jó kívánságokat, és igyekszem, hát nem látod??? :D

      Törlés
  3. Annyira tudtam, hogy a Michael lesz az^^
    Na meg a videó eleje is olyan ismerős....hmm...nem is tudom, hogy melyi kdal lehet:D
    Ügyesnek tetszik lenni Miszter!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán majd egyszer a videó elejét is feljátszom rendesen, oda figyeléssel.
      És köszönöm szépen! ^^

      Törlés
  4. hiányoltam egy meghajlást a végén, kalaplengetéssel színezve... :) erre csak natúr kikapcsolod a kamerát, ejnye no, semmi költőiesség nincs benned :P

    amúgy ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a színpadiasság elveszett belőlem (khömmm) úgyhogy semmi ilyet ne várjon tőlem Hölgyem. :P
      És köszönöm szépen! ^^

      Törlés
  5. Gratula az 1 évhez, a szám pedig: 5* ;)
    Így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és üdv a blogomon! :)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Olvasom ám egy ideje, csak eddig úgy voltam vele, h megkíméllek a kommentjeimtől :D

      Törlés
    3. Ennek örülök, és nem kell kímélni, kemény vagyok. :D

      Következő kép, Lamazius a sarokban sír.
      Faffy megint kommentelt, Faffy megint kommentelt.
      :D

      Törlés
  6. Ezt a sértést már nem is veszem magamra, csak hozzáírom a listádhoz ;-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes. Írd csak hozzá. Én is hozzá szoktam a Te sértéseidet a kis gyűjteményemhez de most komoly gondban vagyok mert már betelt a füzetem amit arra szántam. :( :P

      Törlés
  7. Grt! Mindig örömmel jövök, majd' fülig érő szájjal, így :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és persze én meg mindig örömmel fogom várni Önt! :)

      Törlés
  8. Még sok-sok egy évet Lami :) Az új blogcím pedig nagyon találó ;)

    VálaszTörlés