2013. október 24., csütörtök

:)

Nagy mosoly a szájra,
s nézz pozitívan a világra! :) 

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. semmi, csak néha jó "ilyesmit" látni\olvasni ;)

      Törlés
    2. Áháám, értem. Látod, hozzám már csak az ilyenekért is érdemes benézni. :D
      Amúgy ajánlom figyelmedbe a Világ vége nevű írásomat! ^^

      Törlés
  2. ...s a világ is pozitívan néz vissza rád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindig de lesz*rjuk! Lényeg, hogy Te jól érezd magad és ne légy búval b*szott! ^^
      Amúgy boldog névnapot, én írtam a Hölgynek mélt de mind két mél címe megszűnt. :-o Legalább is amiket ismertem.

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm, igazán figyelmes vagy! :)

      írtam Neked:)

      Törlés
    3. egyébként meg igazad van: nem mindig pozitív a világ, de tény hogy már én is lecarom....éééés nem az én világom a búval izélés sem :D

      Törlés
    4. Igazán nincs mit. :)
      És látod, néha még én is mondhatok okosságokat. :D :D
      És köszi, hogy írtál. :)

      Törlés