2013. október 22., kedd

Kevésbé fényes múlt

Ma gyakorlatom teljesítvén az étteremben meghallottam ezt a számot. 
Megmondom az igazat valahogy jó volt újra hallani.
Már csak a régi szép emlékek miatt is amik a szám felcsendülésével megrohantak. 
Emlékszem mikor erre táncolva, fejet rázva, ordítva énekelve a refrént a kis barátaimmal az Ides baseball sapkájában (aki qrvára nem tűrte, hogy levegyék a buksijáról, nekem persze tűrte, igaz, nem emlékezett rá, hogy mikor és hogy csináltam :D) nem túl józan állapotban múlattuk az időnket a helyi discoban osztálykirándulás alkalmával jó 5 évvel ezelőtt. 
Szép emlékek ezek még ha nem is a legfényesebbek.
Nem beszélve arról mikor benyitottunk ofőhöz mert azt hittük az a mi szobánk.
A mienk a folyosó másik végén volt... 
Lehet, hogy nem túl fényes a múltam ezen pár órája, de akkor pokoli jó volt! ^^ És most is jó visszagondolni rá. 
Zárásként persze megemlíteném eme román disco után, hogy Lászlónak hívnak, 174 "magas" vagyok és rock zenét hallgatok. 
Még ha ez nehezen is hihető. :D 

14 megjegyzés:

  1. fuuuuuu micsoda buli van most a szobámba! csak úgy kapcsolgatom az asztali lámpámat, hogy meglegyen a disco hangulat :''DD

    VálaszTörlés
  2. Most miért? Szerintem senki nem hallgat a Nagyvilágba pottyanásától kezdve rock zenét.
    Főleg, hogy egy durvább zenére a baba elkezdene odabent háborogni :D
    Amúgy ez a szám gáz ^^ xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az állításoddal egyet értek, ahogy öregszünk úgy formálódik a zenei ízlésünk és kétségtelen, hogy van olyan aki nem rock zenével kezdi majd a végén oda lyukad ki.
      DE!!!!
      Én ekkor már bőven Green Dayt meg Rammsteint hallgattam és szerettem se ahogy Te fogalmaztál, ilyen gáz zenét nem hallgattam. :D
      Szóval tudok róla, hogy milyen és ezért setét eme jó pár óra. :D

      Törlés
  3. azt hiszem öregek vagyunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyan nem, én fiatal vagyok! ^^
      Maximum Te vagy az öreg. :P
      Amúgy hány évesnek tetszik lenni Miss Rosie??? :)

      Törlés
    2. 21 :D
      úgy látom, még mindig nem ismertél rám.. de sebaj:) ami késik, nem múlik.. :)

      Törlés
    3. Tengerimalacos lány??? :D
      Ilyen hülyén már rég éreztem magam. :D
      Naaaaa, mondd meg ki vagy és honnan ismerleeeeek! *.*

      Törlés
    4. Tengerimalac?:DDDDDDDDDDD sajnálom, de ezt nem értem.. :D

      .... csak egy pite.. :)

      Törlés
    5. Jaaa, hogy jaaaaa! Most már tudom, hogy ki vaaaagy. :)

      Törlés
  4. juj basszus! akkor én most eltévedtem? nem itt van az alsós osztálybuli tojásos, kovi ubis, sonkás szendvicsekkel? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, hogy a barátaidból indultál ki és őket akartad megtalálni de sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak, ez nem az a hely. :P

      Törlés
    2. Na mindegy. :( Most már látom, hogy az SNI-s (Sájátos Nevelést Igénylőek azaz, szefo.) osztályba jöttem véletlenül! :-DD

      Törlés
    3. Igen Donáta, de nem véletlenül kerültél ide.
      De most mint osztályfőnököd felszólítalak, hogy ülj le szépen és maradj csendben. :P

      Törlés