2013. október 2., szerda

Epic Fail

Mikor este az osztályfőnököddel való telefonbeszélgetés során jössz rá, hogy nem hogy nem sikerült egy időben egy helyen lenni szintvizsgáddal, de még csak egy helyen sem sikerült lennetek egyszerre...
Vagyis....
De szerencsére mind az osztálytársak mind az osztályfőnök a jó fej kategóriába tartozik így fedezték Lamazius becses felét. Örülök, hogy az osztályfőnököm nem tart szarházinak. ^^

Amúgy fogalmazhattunk volna úgy is, hogy balfasz voltam és elfelejtettem, hogy szintvizsgám lesz....

Nem, a valóság amúgy persze az, hogy borzasztó beteg Lamazius és ágyhoz van kötve.

Nekem tényleg muszáj lesz családot alapítanom mert annyi de annyi dolog történt már velem ami normális emberrel nem. És hát az ilyen sztorikat csillogó szemekkel fogják hallgatni majd a gyerekeim. :D
Mikor is az apjuk....

4 megjegyzés:

  1. Újabb bizonyítéka annak, hogy Lamazius a hétköznapok bohóca.

    VálaszTörlés
  2. Ez direkt van így írva, hogy ne tudjuk elolvasni? Vagy csak nekem nem akarja rendesen betölteni. Megfejtettem különben, rajtam nem lehet kifogni.

    VálaszTörlés