2013. november 29., péntek

130.



4 megjegyzés:

  1. Szia Lamazius!

    Tetszik ez a rajz, az ott egy fiú a képen?
    http://www.youtube.com/watch?v=bibXZUZVonw - Mit gondolsz erről a számról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy újra benéztél! :)
      Hát, igazság szerint azt látsz bele amit akarsz, meghagyom a művészi szabadságot Neked. :D :D
      És mi a véleményem???
      Hát fura, olyan nagyon káoszos. :D De rossznak nem mondanám. :)

      Törlés
  2. olyan nyomott hangulatom van, mondhatni siralmas és eldöntöttem, hogy blogokat olvasgatok. a tiédre jöttem először, 'áh, egy zene! meghallgatom, hátha feldob!'. ééééés végighallgattam. közben pedig búvaltoszott fejjel ringattam bele magam a mély melankóliába. még jó, hogy nem látott senki... :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :,D
      Hát most nekem is ilyen hangulatom volt és úgy érzem a rajzhoz tökéletes megy is.
      Plusz sokat hallgattam ezt miközben készült a mű. :D :D
      Néha kell az ilyen is, néha ez dobja fel az embert. Szerintem. :)

      Törlés