2013. november 8., péntek

Elefánt a porcelán boltban

Talán ez a legtalálóbb cím a mai tevékenykedéseimre a hotelban. 

Hol is kezdjem???
Kezdésnek a pohár mellé öntöttem pár korty mentes vizet, asztalnál, vendég előtt. 
Aztán az üdvözlő italra, a mézzel fahéjjal ízesített dió páleszra gyülekező muslicákat akartam egy határozott és hetyke mozdulattal arrébb tessékelni. 
El is hagyták a légteret de 4 pálinka bánta....
A vicc az egészben, hogy a múlt héten a muslicák védelmére felhelyezett pincér kendővel vettem le 3 páleszt a lábáról....
Nem szabad az üdvözlő ital közelébe mennem azt hiszem. 
Aztán valahogy úgy nem törtem össze egy pohár őszi levet egy üveg Sopronival ahogy senki nem tudná akkora kocc után egyben tartani őket. De szerintem csak szimplán megszántak, hogy elég pocsék nap ez neki, nem hullunk darabokra.
Ez után egy korsót vertem oda az üres hordóhoz, de úgy néz ki neki is szólt Mr. Őszi és Mr. Soproni, mert megszánt ő is.
Végezetül Miss Kézremegés estélyiben, vörös rúzzsal és mindent beterítő parfüm felhővel is megtisztelt, megcirógatta kezeim, megszeretgetett és a heves szívdobogás mellé átragasztotta rám különleges képességét. 
Egész este olyan határozottsággal, lelkesedéssel, dinamikával és ügyességgel közlekedtem és dolgoztam az emberek között mint egy önbizalom hiányos emos elefánt egy olyan porcelánboltban ahol tényleg minden porcelánból készült. 
Persze tudjuk, az ember nagy levegőt vesz és próbálja leküzdeni félelmeit és igyekszik felülemelkedni hibáin és aktuális korlátain.
Megvan annak is a maga feelingje mikor azt érzed, hogy katasztrófa az egész, ma nem megy semmi de basszus, ha ment tegnap előtt, meg múlt héten, meg már fél évvel ezelőtt is, akkor most miért ne menne. 
Nem beszélve arról, hogy a legjobb hegymászók is a völgyből indulnak s hódítják meg a csúcsokat. S én most tisztességesen leküzdöttem magam a mélybe. 
De nagy levegő, tekintet felemel s irány újra a csúcs!
Mert fel akar érni, mert ott a helye s mert ezt akarja!!!
Úgyhogy hajráhajrá!!! 
S végezetül zene melytől libabőrösen és üvöltve futok újra csatába! ^^


17 megjegyzés:

  1. Nem ilyen fáradtan kéne olvasni a blogodat... 5 percig gondolkoztam azon, hogy mi az a korty-mentes víz... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Hölgyem, maga nem fáradt, szimplán csak fogyatékos. :D :P

      Törlés
    2. Uram! Egy hölgyet nem illik vérig sérteni! (durcás, sértődött, haragos fej) :P

      Törlés
    3. Jééé, pont 24 óra telt el a két komment között! :)

      Törlés
    4. Hölgyet, pfhh ki beszél itt hölgyről??? Csak jó fej voltam a megszólításnál. :P :D
      Júúúj de gonosz vagyok. :D És tényleg pont 24 óra vagyis, mostantól Tőled csak olyan kommentet fogadok el amelyik az előző kommentedre pont 24 órával később érkezik! ^^
      A 24 órás lány, mostantól ez lesz a neved. :D

      Törlés
    5. Te nagyon bátor, vagy nagyon vakmerő vagy! Ilyeneket mondani annak a teljes tudatában, hogy fogunk mi még találkozni... :P

      Törlés
    6. Júúúúj, Te meg a haragod....attól félek én. :P
      De amúgy meg túúúl cuki vagyok ahhoz, hogy bánts! ^^

      Törlés
    7. Ebben azért én annyira nem bíznék... :P

      Törlés
    8. Pedig bízok, mert tisztában vagyok a korlátaiddal és az erőddel. :P Meg a csodálatosan szép szemeimmel! ^^

      Törlés
  2. önbizalom hiányos emos elefánt ...már megint hoztad a formádat Lamazius :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig hozom a formám. ^^
      (S Lamazius beállító egy papírmaséval mely az ő alakját ábrázolja)

      Törlés
  3. na ezért jó, hogy én úgy dolgozom, hogy nem látják, ha bénázok, valahogy helyrehozom a sütit, és senki nem tudja meg... :D

    VálaszTörlés
  4. http://image.noelshack.com/fichiers/2010/30/1280489094-jackswagger_jv.swf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te honnan szeded ezeket az elefánt ugrál meg elefánt szaladgál a pizza szeleten animációkat??? :D

      Törlés
    2. Nem akarok illúzióromboló lenni Lú, de...ez ugyanaz! :-D

      Törlés
    3. Nem, mert ez ugrál az meg szaladgál, viszont arra még mindig nem válaszoltál, hogy honnan vannak...

      Törlés