2013. november 6., szerda

Kell ennél több???

Most Így jártam anyátokkalt nézek miközben sörözök. 
(óóóó kecskés sör, imádlak, nem, nem, kimondom, szeretlek *.* Meg persze Téged is Robin! :$) 
Aztán beizzítom Jack-at, a basszusgitáromat (qrva jó nevet adtál Poison Heart a fekete gyöngyszememnek, köszi ^^) és megtanulom ezt meg ezt
Végül pedig egy nagy bögre teával, Petőfi összessel és Terry Pratchett bűbájos bajaival az ablak melletti fotelben, takaróba burkolózva zárom a délutánt. 
Kell ennél több??? ^^

26 megjegyzés:

  1. Nem :)

    Ennyi nekem is elég lenne, mondjuk a gitározást meg a sörözést kihagynám, ill. mással pótolnám.
    De a fííííling meglenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mi jóval pótolná a Hölgy??? ^^
      De még milyen fíííílingje volt, ajjaj! :)

      Törlés
    2. mivel pótolnám? mondjuk egy pohár mavrodaphne-val és egy zúzós zenével :D

      Törlés
    3. Azt az egy pohár valamit nem ismerem de megkóstolnám! ^^
      A zúzós zene alatt pedig mint ért, Hölgyem??? ^^

      Törlés
    4. az az egy pohár valami az mazsolabor és nem pasiknak való, ahhoz túl édes :))

      zúzós zene? aszongyahogy: Fülig Dzsimi? jaj az nem zenész vót..akkor izé Zámbó Dzsimi? vagy Balázs Puli? :D

      egyébként a Guns N' Roses - Paradise City -re gondoltam :D

      Törlés
    5. Még, hogy nem pasiknak való a mazsolabor??? Hát nem olvassa elég figyelmesen (vagy nem is olvassa időnként :P) a blogom Hölgyem!!!! :P
      Pár bejegyzéssel ezelőtt leírtam, hogy mennyire finom a mazsolabor! *.*
      Balázs Puli pedig az Isten!!! ^^
      Gánszenrózisz??? :-o Pfhhh...milyen egy elbaaa....ööö....
      Nem persze, valójában sosem szerettem őket de örömmel olvasom ha egy két gyermekes anyuka nem Lagzi Lajcsit hallgat vagy Jolly-t meg Suz-t! ^^

      Törlés
    6. azt nem mondtam, hogy Guns N' Roses rajongó vagyok, "csak" néha meghallgatom egy-két számukat:)

      Hahaha, úgy látom Te még jobban képben vagy, mert én azt sem tudom ki az a Jolly meg Suz :O:D szerintem Te titokban rajongsz értük, csak nem mered bevallani a blogközönségnek :D

      Törlés
    7. Hát szeretem a zenét így nagyjából képben vagyok mindenkivel kapcsolatban, persze csak nagyjából.
      És nem rajongó??? Hmmm...kezd gyanús lenni Hölgyem, a végén még csak kiderül, hogy Király L. Norbit és Szikora Robit hallgat. :P :D

      Törlés
    8. LOOOOOL
      Meghagyom Neked őket :D

      Törlés
    9. Köszi, de már megvettem Miss Orsinak a jegyeket szóval muszáj lesz elmennie. Ez a karácsonyi ajándékom Önnek. :P :D

      Törlés
    10. LOOOOL na üsse kavics, elfogadom :D

      Törlés
    11. Ez a minimum, de aztán csillogjon a szeme mikor megérintheti majd a koncert végén a szexi hangú Robyt! ^^ :D

      Törlés
  2. Igazán megtisztelő^^ *mosolyog*
    *Sötétben fekszik a laptop előtt és Muse-t hallgat* Kell ennél több? :D

    VálaszTörlés
  3. na másodjára csak sikerül elküldenem a linket:DD én a technikai zseni -.- :D

    http://lenduletmagazin.hu/egy-komolyan-komolytalan-es-egy-komolytalanul-komoly-gondolatai-a-nagyvilagrol-avagy-lamazius-blogja/?fb_action_ids=641885762529428&fb_action_types=og.likes&fb_ref=below-post&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22641885762529428%22%3A549910651761299%7D&action_type_map=%7B%22641885762529428%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%7B%22641885762529428%22%3A%22below-post%22%7D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszikösziköszikösziiiiiiii! ^^
      Nagyon nagyon jó lett de mondjuk amit eddig Te írtál az mindig jó volt! Még akkor is ha ilyen kevésbé jó alapanyagból kellett dolgoznod.
      Szóval még egyszer köszönöm! :)

      Törlés
  4. ... a következő József Attila lesz, igaz, igaz, igaz? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervbe van véve, de Petőfi pokolian sok verset írt szóval nem ebben az évben fogom József Attila verseit lapozgatni úgy érzem.

      Törlés
  5. Kell hát.
    Csonka András zenei munkássága és exkluzív fotói...
    Egyébként a gitároknak, kocsiknak mindig női nevet adunk... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A telefonomat pl.: Lucifernek hívják, az sem női név :D

      Törlés
    2. Köszi, de lemondok Picy munkásságáról.
      És amúgy lehet, hogy a gitároknak, kocsiknak, hajóknak mindig női nevet adunk.
      De magasról lesz*rom! ^^ Nem beszélve arról, hogy Mr. Okos is férfi nevet ajánlott amúgy a basszusgitáromnak de mindegy. :P

      Törlés
  6. Amúgy Poison Heart nem tudom, hogy hogy jön ide a telefon de szerintem az kétnemű, az lehet Lucifer. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már ennyire rátértünk a "gépek neveire". De a legtöbbször férfi alakban ábrázolják..:D

      Törlés