2013. február 13., szerda

Kiütve

A szívverés gyorsul.
A szem egyre laposabbakat pislog.
A hangok csúsznak.
S egyre álmosabb vagy. 

Mi lehet ennek az oka??? Valaki tudja??? 
Igen, ott hátul. Kérem mondja bátran!
Beborozás. Nem rossz, de nem. Tényleg van olyan korai részegség mikor az ember gátlásai már oldódnak, a világ már kicsit forog de inkább vagyunk álmosak, mint részegek.
Valaki más???
Szívtam-e valamit, azt mondja??? Nem talált, nem élek ilyenekkel.
Egyéb ötlet???
Gyógyszerek???
Nem szokásom begyógyszerezni magam de a megfejtés helyes!
Kezdődött azzal, hogy hétfő este már fájt a fejem, de nem tulajdonítottam neki semmit. Így utólag már lehet tudni, hogy az a valami ami elbújt bennem, elkezdett dolgozni.
Az este folyamán jó sz*rul aludtam, majd tegnap reggel már úgy keltem, hogy kegyetlenül fáj a torkom és, hogy nincs hangom! Most sincs sok, sőt. De ha elmennék szinkronszínésznek tökéletesen adnám a suttogó gyilkost! ^^ 
Jelenleg meg ugye az van, hogy egyre nehezebben tudok koncertálni, vagyis koncentrálni. Úgyhogy szerintem megyek is és alszok egyet mert tényleg úgy érzem magam, mint akit kiütöttek s most próbál magához térni. 

6 megjegyzés:

  1. Influenza?

    Gyógyulj meg minél hamarabb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem, valami más vírus bújkált bennem, tegnap este tisztességesen meggyötört de visszajött ma reggelre a hangom! :-o ^^

      Törlés
  2. Jobbulást, gyógyulást!
    (itt többet írok, s (néha) mást, mint amit az a nick takar, amit itt használok)
    Hmm... jól megkevertem, de mostanában ez a hely lesz sűrűbben telefirkálva: http://defalla.blog.hu/2013/02/12/borul_a_bili_595

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jó kívánságot! :)
      Rendben, akkor mostantól ott is nyomon fogom követni az Urat!

      Törlés
  3. Remélem mostanra már meggyógyultál. :D Legközelebb egy jóféle házi pálesz és annyi a torokfájásnak. :D (Egyszer én is kipróbálom, csak jót hallottam róla.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát úgy néz ki, hogy lassan igen. :D
      És köszi a tanácsot, most van jóféle barack ha fájna reggel biz' Isten megcsinálom! ^^

      Törlés