2013. február 20., szerda

Who the f**k is Egri Ferenc?

3 nappal ezelőtt.
Megszólal az American Idiot. Már nyúlok is a telefonomért s felveszem.
-Halló, tessék. 
-Szevasz Feri, Te vagy az??? Meg kellene beszélnünk valamit. 
-Ööööö...nem Feri vagyok. 
-Hát akko' ki vagy???
-Ön kicsoda??? Hisz Ön hívott! 
-Szabó Ferenc. 
-Háát...én nem ismerem sem az Egri Ferencet, sem Önt, szóval szerintem rossz számot hívott.
-Hmmm....akkor elnézést.
-Semmi gond.
-Viszont hallásra.
-Viszhall. 

Ma reggel negyed kilenckor megint megszólal a már jól ismert riff. Álmosan felveszem. 
-Halló.
A már ismert hang beleszól. 
-Ön Egri Ferenc?
-Nem.
-Akkor elnézést, azt hiszem rossz számot hívtam. 
-Semmi gond, a viszont hallásra.
-Viszont hallásra. 

No ezért nem szoktam visszahívni a számomra ismeretlen számokat. Nincs kedvem Bélákkal meg Ferikkel társalogni. 
És ez úton is jelezném kedves Egri Ferenc, adja meg legyen szíves a számát a haverjának mert nem szeretném ha tovább zaklatna és qrvára keresi önt. 
Köszönöm. 
Jaj, és Béla már voltam. Zsolt is, és valamilyen Gábor is az xy cég vezetője. 
De Feri még nem. 
Haladunk. 

16 megjegyzés:

  1. Névsorolvasás van úgy látszik:)

    Engem egy időben állandóan végrehajtó iroda keresett, még a szám előző tulajdonosát keresték. Finoman mindig tudtára adtam, hogy ez a telefonszám már nem az illetőé, akit keres. Megköszönte az infót.... és egy pár nap múlva ismét hívott.

    Aztán egyszer leordítottam a pasit...azóta nem keresett:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, vannak ilyen vicces dolgok! :D
    És ez tényleg ez a legjobb az egészben, hogy nem fogják fel elsőre a dolgokat. Ő is újra hívott, azt hitte két nap alatt átváltozok Egri Ferencre! :-O
    Viszont azt nehezen tudom elképzelni, hogy a Hölgy ordítson! :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig tudok ám ordítani, ha nagyon muszáj:) volt, hogy a gyermekemért/miatt simán átmentem oroszlánba:)

      Törlés
    2. A saját gyermekeiért nem csak oroszlánba, Terminátorba megy át az ember! :) :D

      Törlés
  3. Az én "régi" számom valszeg valami Attiláé lehetett, mert mindig őt keresték!
    nagy váltás ez a Jucira :D
    Te legalább a nemednél maradtál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzelem ahogy beleszóltál s már nyomták is, "szeva Attila". :D :P

      Törlés
  4. Ez mindenkivel előfordul. Az még rosszabb amikor kölykök zaklatják az embert, főleg olyan telefonszámot hívogatnak, ami elvileg titkos, csak a gyakorlatban nem az. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem még szerencsére nem "zaklattak", vagyis nem betyárkodtak velem! ^^
      Az Egri Ferences poén pedig ütött, beteeeeg vagy! :) :D

      Törlés
  5. Ő Egri Ferenc: http://84.2.38.22/gallery/keyframe/2010/07/08/m1-30152/m1-30152-00284500.jpg

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen számokat nem visszahívni nem szoktam, felvenni sem (általában) - ha sokszor "kinyomod", megunja. Ha valamiért téged keres, fog írni egy sms-t, hogy ez+ez vagyok, stb.
    Történ(het)nek mókás dolgok is, ha beleszólsz, hogy: tessék, női napozó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz tanács! :D
      De amúgy ki tudja miért hív...bármi történhet úgyhogy úgy vagyok vele nem felvenni butaság. Felveszem aztán meglátjuk. Visszahívni nem szoktam mert annak tényleg nem látom értelmét. Ha nagyon el akar érni úgy is elér.
      És lehet, hogy következőleg megjátszok egy mondjuk "Ön a mennyek kapuja, segélyhívót hívta, ha felső áldást szeretne nyomja meg az egyes gombot, ha a ...
      :D

      Törlés
  7. Nálunk évek óta Bozsóki Nórát keresik telefonon... reggel, délben, este...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lehet! :D
      Még nem kérdezte meg a hölgy, hogy miért??? :-o

      Törlés
    2. Biztosítótól, banktól... De a hölgy felszívódott, sehol nem találják. :-)

      Törlés
  8. Engem úgy szoktak felhívni, hogy: Szia! Misi keres! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mit szoktál rá válaszolni??? :-O
      Szia, a Misi vagyok csak a hangszálgyulladásom van??? :D

      Törlés