2013. február 28., csütörtök

Tündérek tánca

Tündérek tánca


Tündérek táncolnak
elő a ködből.
Nyújtják kezüket,
húznak a földről.
Emelnek fel,
messze az égbe.
A felhők fölé
a feketeségbe! 

Sötét égre
csillagot szórnak!
Fejre s szembe
álmokat hoznak!
Asztal tetején
táncot járnak.
Minden nap
csak Rád várnak!

Élénk színek
világot formálnak.
Minden este
Veled eggyé válnak.
De angyalból ördög,
fehérből fekete.
Szürkül a világ,
s remeg a keze. 

Nincs többé tánc,
a tündér elbújt.
Színek fakulnak,
az öröm elmúlt.
A remény maradt,
itt lapul a zsebben.
Élhetne máshogy?
Jobban s szebben?


Lamazius, 2013. 02. 14. 

10 megjegyzés:

  1. De kis ügyes vagy:O nem is rossz! sőt.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^
      S még ha tudná a Hölgy, hogy mi ihletett... :D
      Amúgy erre most még én is egy picit büszke vagyok.
      Bár ez nálam mindig így van, aztán idővel rájövök, hogy sz*rt írtam. :,D

      Törlés
    2. de kis dilis vagy :D, ez tényleg jó, már többször elolvastam!

      ha már nagy :D jellel írod hogy mi volt az ihleted.... ajjaj:)

      Törlés
    3. Dilis...hmmm, ezt tán még sosem mondták nekem! :-o
      Bolond, hülye, idióta már milliószor voltam de dilis még nem, ez tetszik! ^^
      De mi ez az ajjaj??? :D

      Törlés
    4. semmi, semmi csak mosolyogtam egy pöttyet:)

      nem hallottad még a dilis kifejezést :-O ? de hát ez nem is pejoratív kifejezés, nem sértésnek szántam ám!

      Törlés
    5. Dehogynem, hallottam már, csak mondom, még nem mondták rám! :D
      És tudom, hogy nem sértésnek szánta a Hölgy! Nem is sértődtem meg rajta! :)

      Törlés
  2. Ez aranyos, nekem is tetszik... :-)

    Remélem azonban a végén leírtak nem így vannak, a remény mellé kellenek a tündérek, a tánc, a jókedv, az apró csodák... akár a nagyok is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha a hölgyek tetszését így elnyerte eme kreálmány. :)
      De hozzá kell tenni, hogy eme vers nem az én reményemet fejezi ki.

      Törlés