2013. február 4., hétfő

Szerelmi vallomás

Megtaláltam a világ legszebb szerelmi vallomását!!! ^^ 
Így hangzik, hogy 
"I love You more then my teddy bear! But pssst, don't tell him!" 
Zseniális! ^^
Bár nem szeretem a sablonokat s lopni sem szeretem a dolgokat, de, hogy ezt egyszer egy lánynak elsütöm, az hót ziher! :D 
S mielőtt elkezdene az olvasó közönség tinilányozni, meg ,hogy csöpögős vagyok s biztos ilyenekre vadásztam, elárulom a titkot. Semmi ilyen nem történt, eme videóban találtam. :)
Szép napot! 

6 megjegyzés:

  1. Ha valakit én igazán szeretek....
    Ha most választhatnék egy sör meg egy csomag chillis mexicorn, és közötted, akkor téged választanálak!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iiiii! ^^
      Pedig úristen, a sör és a mexicorn...mennyire durván jó dolgok! *.*
      Köszi! :)

      Törlés
  2. Mi lenne, ha a kiszemelt csaj mondaná ezt neked? Hm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, hát akkor nagyon meg lennék lepődve de biztos, hogy vigyorognék mint a vadalma örömömben! ^^

      Törlés
  3. jáájj...szegény lány...vagy szegény maci :D

    VálaszTörlés