2013. február 8., péntek

Viccek

Mert még ilyet úgy sem írtam ki a blogomra. És mert ezen szakadtam ma gyakszin. 

"Szent Péternél egyszerre három ember jelentkezik felvételre. Péter úgy gondolja, előbb meghallgatja az embereket, hogy hogyan haláloztak el. Az első elkezdi.
- Megyek haza és benyitok az ajtón. Látom, hogy a feleségem anyaszült meztelen, és épp magára kap egy pongyolát. Rögtön tudtam, hogy mi történt itt néhány perccel ezelőtt. Meglátván a nyitott erkélyajtót, odarohantam kinézni. Az alattunk lévő erkélyen egy meztelen férfit pillantottam meg. Berohantam a lakásba, felkaptam a hűtőszekrényt, kirohantam vele az erkélyre, hogy ahhoz a tetűhöz vágjam, aki elcsábított a a feleségemet. A hűtő azonban túl nehéz volt és magával rántott. 
A második így szól:
- Meztelenül napoztam az erkélyen és épp készültem bemenni, amikor azt vettem észre, hogy egy hűtőszekrény zuhan felém. Ezek után elsőtétedett előttem a világ.
A harmadik ennyit mond:
- Én csak ücsörögtem egy hűtőszekrényben..."

A második vicc elhangzása előtt viszont megkérnék minden vallásos, továbbá kiskorú egyént, hogy hagyja el a blogom, mert sértő lehet számukra, továbbá csúnya szavak hangzanak el benne. Megértésüket nagyon köszönöm! ^^

"Egyszer egy pap levelet írt a rejtvényújság szerkesztőségének: "Tisztelt Szerkesztőség! Mélységesen felháborodtam az Önök által szerkesztett keresztrejtvényben szerepelt feladvány miatt: "A szerelem nyílása". A megoldás 4 betű, most nem írnám le. Ez egyszerűen gusztustalan! Nyilvános bocsánatkérést követelek az igazi hitűek nevében!" 
A szerkesztőség válasza: 
"Tisztelt Uram! Elnézését kérjük, ha ez Önt felháborította. Azonban fel szeretnénk hívni a figyelmét egy kis apróságra. az Ön megoldását (p*na), sajnos nem tudjuk elfogadni. A feladvány ugyanis "A szerelem nyilasa" volt, melyre a megoldás "Ámor" lett volna. Összesen 7346 megoldás érkezett be szerkesztőségünkbe. Ezek között mindössze 2 rossz megfejtés volt, egyik az Öné, másik a Püspök Úré. Sajnos az ő megoldását (segg) sem tudjuk elfogadni."

Szép napot és nagy mosolyt! 

8 megjegyzés: